wtorek, października 4

PRZEGLĄD

Od bardzo długiego czasu lubię wykonywać sama prezenty. Nie lubię wydawać pieniędzy na coś, co sama potrafię zrobić, więc mnóstwo rzeczy w sklepach, kwiaciarniach wydaje mi się tandetnych, mało kiedy potrafi mnie coś zachwycić wykonaniem. Dlatego wizja założenia własnej działalności (w moim przypadku) w tej dziedzinie jest dla mnie bezsensowna. Dlaczego ktoś miałby kupować rzeczy, które wykonam, kiedy sama nie doceniam czyjejś pracy. DLATEGO nie biorę się za to-nie zarobiłabym. Natomiast uwielbiam dla własnej frajdy coś stworzyć. Jakieś ozdoby, kartki okolicznościowe, bukiety spiralne,angielskie itd. (TAK, WIEM JAK JE WYKONYWAĆ kiedyś napiszę dlaczego się znam na tym;)) W domu mam mnóstwo pierdół do ozdób, duży ogród, zawsze jakieś kwiaty się znajdą. 
To takie moje hobby, które mnie odpręża. NIE MYLIĆ Z PASJĄ. 










2 komentarze:

  1. Robienie samemu prezentów jest świetną sprawą:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta choinka z piórek wymiata :D
    również czasem lubię coś sama podłubać - większa frajda

    OdpowiedzUsuń

na pewno odwiedzę Twojego bloga :)
Proszę, zaobserwuj jeśli blog Cię zainteresował :)