niedziela, lipca 26

#flowers#garden


Niestety praca we Wrocławiu mi się nie powiodła.. wróciłam więc do domu i wzięłam się za ogródek, ogród ale i za fotografowanie, chyba tego mi było trzeba :)
Po za tym mam mnóstwooooo czasu do października, więc wysyłam zgłoszenia na różne castingi filmowe/serialowe.
P.S praca po maturze to zły pomysł, to najdłuższe wakacje w życiu ! Może warto przemyśleć parę spraw, coś zmienić, coś w końcu zacząć ?! Jeszcze się napracujemy ;) Zostawiam was ze zdjęciami z mojego ogrodu :*














2 komentarze:

  1. Urocze zdjecia :) fajnie oddają piekno ogrodu. Szkoda, ze nie wyszlo z praca :( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia ! *.*
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

na pewno odwiedzę Twojego bloga :)
Proszę, zaobserwuj jeśli blog Cię zainteresował :)